30 oct. 2009

Evita parola Xp – Conecteaza-te la un pc cu Xp fara parola !!!

Probabil pare ¨Hack-Truc¨,insa nu e deloc asa…sa vedem:

* Cand facem parte dintr-un grup de munca,(worckgroup),utilizand in pc-uri sistemele operative Windows,(2000 Professional,Xp Home Edition,Xp Professional sau gama Vista),si dorim sa utilizam o imprimanta,( partietie,document,etc), conectata la alt pc,atunci cand ne conectam ne cere un nume de utilizator si o parola.

* Pana aici,nici o problema…insa,problema apare atunci cand persoana la calculatorul careia este conectata imprimanta,(partitia,document,etc),nu doreste sa foloseasca o parola pentru a intra in Windows…

Solutia: Apasati tastele Windows + R,(sau : Start – Run),si in fereastra ce se deschide,scrieti comanda: ¨control userpassword2 ¨ si in fereastra ce se deschide,selectionam utilizatorul cu parola in acel pc,pe care nu il vom obliga sa-si foloseasca parola in propriul pc cand intra in windows,ci sa o foloseasca doar atunci cand se conecteaza la sistemul informatic propriu,utilizand oricare alt pc.Hm,nu ati inteles mare lucru…sa vedem pe romaneste…

*** Eu am un pc,si in pc-ul meu nu vreau sa scriu nici o parola sau un nume de utilizator atunci cand vreau sal folosesc,insa,atunci cand colegii din aceeasi retea,vor sa se conecteze,vreau sa ii oblig sa scrie un nume de utilizator si o parola pentru a putea folosii documentele si fisierele mele. Cum fac asta ?!? ***

- Creezi un utilizator numit: ¨Coleg¨,(Amic,Iubit/a,Socru,Mama,Tata,etc),si ii pui o parola.Daca vrei sa aiba acces la tot,ii creezi cont de Administrator,daca nu,ii creezi un cont limitat.

1. Tata vrea sa se conecteze cu Laptopul propriu,la pc-ul meu,ca sa vada pozele din vacanta,de ce are nevoie?

- De numele de utilizator si parola ce eu am creeat.

3. Ok,asta am inteles,dar comanda *** control userpasswords2 *** la ce ma ajuta?

- te ajuta in felul urmator: tu,cand intrii in calculatorul tau,nu ai nevoie de parola,insa cei care se conecteaza,vor avea nevoie,atat timp cat se conecteaza la documentele tale,utilizand alte pc-uri.

4.Aha,ok,acum am inteles,si cum fac asta ?!?

- faci asa: Apesi tasta R + tasta Windows,(tasta cu steguletz),apoi scrii comanda *** control userpasswords2 *** in lista ce apare,selectionezi numele utilizatorului tau,apoi debifezi casuta de mai sus,care obliga utilizatorii sa foloseasca o parola.Iti va cere parola,pentru a confirma identitatea ta,accepti,aplici,si gata :) .

5. Si daca vreau sa-mi activez parola atunci cand merg in vacanta ?

- pai faci acelasi lucru,insa pe dos,in loc de a debifa,bifezi casuta,pui parola,accepti si aplici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu