30 oct. 2009

Program pentru inregistrat Cd-uri – Program Gratuit

Tot vorbim in acest blog despre acele programe utile care se distribuiesc gratis,si cum am primit multe intrebari referitoare la un program grtuit de inregistrat CD-uri de muzica,poze,filme,jocuri,etc…am cautat,am probat,si dupa cateva ¨2¨ zile,ne-am decis…

CDBurnerXP este programul despre care va vorbeam atunci cand spuneam ca ¨ne-am decis¨…insa de ce am ales acest program ?

1. Este un program gratuit

2. Permite inregistrarea personalizata a datelor.

3. Creaza BOOT-CD (cine nu stie ce este un boot cd,sa caute in Google).

4. Inregistreaza imagini ISO

5. Permite inregistra coperti pentru carcase

6. Lista ar putea continua…insa cred ca e mai bine sa probati pe cont propriu caracteristicile diverse ale acestui program

CDBurnerXP poate fi descarcat GRATUIT de AICI AICI AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu