17 dec. 2016

Program de descărcat muzică și video-uri din diverse surse

Am descoperit zilele trecute un nou program de descărcat muzică și video-uri și mi-a plăcut atât de mult încât am zic că merită să prezint și acest blog, pentru cei care încă îl mai urmăriți. Este vorba de un program simplu pentru Windows, cu o interfață intuitivă, dezvoltat de către echipa The SZ, cu care pot fi obținute, din surse diferite, video-uri și muzică din toate categoriile și genurile: Lacey.

program-descarcat-muzica

Programul dispune de patru secțiuni: Search, cea din care se efectuează căutările în funcție de titlul melodiilor ori a video-urile pe care dorim să le descărcă, precum și selecția locațiilor în care acestea vor fi căutate. Urmează în listă secțiunea Downloads, care va afișa la accesare o listă a tuturor melodiilor și video-urilor pe care le-am redat sau descărcat cu ajutorul programului.

În Contacts avem posibilitatea de a ne loga în conturile personale pe VKontacte, un fel de Facebook al Rusiei, și Mail.ru, unul dintre cele mai utilizate servicii de email din aceeași țară. A patra secțiune, Options, cea dedicată operațiilor de ajustare a comportamentului programului, găzduiește funcția de conversie a fișierelor descărcate în MP3, cea de descărcare a coperții (Cover Art), alegerea calității preferate pentru video-urile pe care le vom obține folosind Lacey, seta numărul maxim de descărcări simultane și limita dimensiunea fișierelor descărcate.

Lacey-Play

După efectuarea unei căutări, după cum puteți deduce și din imaginea anterioară, avem trei mari posibilități. Prima este descărcarea și redarea melodiei sau vide-ului selectate, descărcarea fără redare și redarea directă. Indiferent de opțiunea selectată, programul va descărca fișierul selectat, cu diferența că la alegerea ultimei opțiuni acesta va fi tratat ca un fișier temporar oarecare, prin urmare va fi șters automat după redare sau la închiderea programului.

Pe mine mă duce cu gândul la Songr, deși tind să-l renunț la el în favoarea celui pe care tocmai vi l-am prezentat, care oferă acces la o listă mult mai bogată în furnizori, drept urmare am șanse mai mari să găsesc cu ajutorul său melodia căutată decât folosind Songr. În fine, merită cunoscut, iar dacă v-am făcut curioși, îl puteți descărca gratuit de pe site-ul său oficial. E gratuit și poate fi utilizat în toate versiunile Windows, inclusiv în Windowos 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu