30 oct. 2009

Skype Roman – Manual de Instalare Ilustrat,in limba romana.

Niciodata nu am crezut ca vreodata voi scrie un articol referitor la instalarea programului Skype,insa fiind intrebat de multe ori cum se instaleaza acest program,am crezut de cuviinta,ca e necesar.

Primul pas ce trebuie facut,este sa intrati pe pagina oficiala Sype www.skype.com si sa va descarcati programul din optiunea ¨download¨.

Dupa ce am instalat programul Skype,utilizarea acestuia este foarte simpla.Pentru a adauga prieteni in lista,scriem numele de Skype al acestora in optiunea ¨Adauga Prieten¨.

Cel mai greu pas,din cate am observat eu,este pentru majoritatea acela de a alege limba de folosire,si cum nu toata lumea intelege engleza incat sa se descurce,realizeaza o instalare automata,apasand pe ¨next¨ ,in timpul instalarii,ca un robot.Acea instalare simpla,ulterior,provoaca o confuzie totala in folosirea programului,datorita optiunilor afisate in limba engleza.

Sper ca am fost destul de explicit,si sper ca incepatorii in lumea Windows,sa inteleaga din acest manual cum se instaleaza Skype. :D

Sa nu uitati, ( spun asta pentru ca mi s-a mai intamplat),ca pentru a vorbi cu Skype,aveti nevoie de un microfon pe care,il conectati la mufa ROZ,al calculatorului,acolo unde scrie ¨Mic¨…bafta !!!

Un comentariu:

  1. daca skype imi spune ca am calculatorul lent de ce prima oara cind l am folosit a mers struna inseamna ca publicitatea este totul

    RăspundețiȘtergere